Wie is dit? - Reisverslag uit asakusa, Japan van Natasja Verhoef - WaarBenJij.nu Wie is dit? - Reisverslag uit asakusa, Japan van Natasja Verhoef - WaarBenJij.nu

Wie is dit?

Door: Natasja

Blijf op de hoogte en volg Natasja

22 November 2012 | Japan, asakusa

Nou vertel iedereen. Wie is dit? (zie de foto)










.............





........




...



.




Nou dat zal ik het maar verklappen. Dat ben ik! Ja, verschillende mensen zullen denken what the heck doet natasja daar nu weer? O.O Verrast? (ik heb nog meer fotos)

Mijn dag begon bij de Fushimi Inari shrine (tempel). Deze tempel is bekend om de vele rode toriis (rode poorten waar japan om bekend staat, is dit een goede uitleg voor je rachel? ;-) )
Deze tempel ligt op een berg en heeft een groot grondgebied dus heb ik hier lang rondgelopen.

Op een gegeven moment moest ik weer terug naar Kyoto, omdat ik mij op ging laten maken als Meiko (leerling Geisha).
Na make up op mijn gezicht te hebben gehad, een kimono uitgekozen te hebben en een pruik op de hebben gedaan (welke zo strak op mijn hoofd zat en zwaar was) gingen we binnen fotos maken met verschillende accesoires. Zoals te zien op de foto een make up tafel en spiegel. Ook heb fotos laten maken (met mijn camera) van mij en een waaier, het moment dat ik sake inschenk etc. Dat was super leuk!
Ook ging ik even naar buiten (3 meter van de deur vandaan) om daar wat fotos te maken.
Wel moest ik de hele tijd opletten dat ik met mijn voeten naar binnen stond op de foto aangezien Meikos en Geishas altijd met de voeten naar binnen lopen en staan.
Echt een super ervaring!


  • 22 November 2012 - 22:21

    Rachel:

    dank je voor de uitleg :D

  • 22 November 2012 - 22:21

    Rachel:

    dank je voor de uitleg :D

  • 23 November 2012 - 11:31

    Bas:

    Veeeettt!!!!
    Sorry; heb er geen andere woorden voor!

  • 26 November 2012 - 12:07

    Zorah Splinter:

    Ik zie geen foto": (

  • 01 December 2012 - 04:52

    Natasja:

    @ rachel graag gedaan!

    @ bas Thank you!!

    @zor het is de foto welke je kan zien via fotos in het linkermenu bovenin het scherm (dezelfde foto die ik ook op facebook heb geplaatst )

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Natasja

Actief sinds 18 Sept. 2012
Verslag gelezen: 257
Totaal aantal bezoekers 19468

Voorgaande reizen:

08 Januari 2014 - 05 Juli 2014

There i go again! To Nihon!

27 September 2012 - 10 December 2012

Nihon here i come!

Landen bezocht: