De 1 na laatste keer met het gastgezin - Reisverslag uit asakusa, Japan van Natasja Verhoef - WaarBenJij.nu De 1 na laatste keer met het gastgezin - Reisverslag uit asakusa, Japan van Natasja Verhoef - WaarBenJij.nu

De 1 na laatste keer met het gastgezin

Door: Natasja

Blijf op de hoogte en volg Natasja

01 December 2012 | Japan, asakusa

Het was super leuk om het gastgezin weer te zien! De kinderen waren zoo blij!
Ik voelde mij gelijk thuis.

In de dagen dat ik bij het gastgezin verbleef heb ik wat uitstapjes gedaan zowel alleen als met het gastgezin. Zo was het op de nationale feestdag (vrijdag 23 november, omdat een nationale feestdag is hebben de meeste japanners vrij van hun werk) erg regenachtig. Dus ging ik met het gastgezin naar een grote (echt een hele grote) overdekte shoppingmall.

Aan Erika (de moeder van het gastgezin) heb ik de twee derde van mijn fotos laten zien van mijn rondreis. Aangezien ik er zoveel had gemaakt waren we wel tot 01:30 s nachts bezig.

Ook ben ik naar de kapper geweest, aangezien dit erg nodig was, en heb wat rond gekeken in de shoppingmall. Het is een museum op zichzelf, omdat er vele diverse spullen zijn welke allemaal erg apart zijn. Dit geldt trouwens ook voor de supermarkt. Het is altijd de vraag wat voor het eten het is en waarvoor de japanners het gebruiken...
Ohja ... de kapperszaak bestond uit een aantal vrouwen welke receptionistes waren en voor de rest uit jonge mannen van tussen de 22-40 jaar. Ik ben ik nederland gewend alleen door vrouwen geknipt te worden. Dus dat was best wel vreemd en ook omdat het daarnaast nog jappanners waren.

Op de laatste dag ben ik met Erika en Ryuki (de zoon) voor een tweede maal wezen zwemmen in het zwembad. Dit was erg fijn. Na vele baantjes getrokken te hebben ging ik recreatief zwemmen. Ryuki was zo schattig. Hij kan nog niet bijzichzelf bovenwater blijven dus moet hij zich altijd ergens aan vasthouden. (dus aan mij of zijn moeder) Wanneer hij even onderwater gaat (het bad was zon 120 diep schat ik) dan gaat hij naar de bodem en zet zich dan af en komt bovenwater. Dit herhaald hij meerdere malen. Zoo grappig.

Na het zwemmen moest ik nog een aantal spullen inpakken voordat ik weer verder ging reizen richting Tsukiji (hier is de grootste vismarkt van Japan).




  • 01 December 2012 - 23:47

    Gusta:

    Ben erg benieuwd naar je japanse kapsel.Waar verblijf je nu én wat ga je in de laatste week doen ??
    Ook al je foto's die nog op je fototoestel staan lijken me erg interessant !!!!!!! Super zelfs !!!!!!!
    liefs van ons XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

  • 03 December 2012 - 11:40

    Bas:

    Duusss... om alle foto's te zien moet ik gewoon een vrije dag nemen..
    haha ben wel erg benieuwd naar alles wat je hebt meegemaakt!

  • 04 December 2012 - 14:40

    Zorah Splinter:

    holy shit nog vage beesten gezien op die vismarkt!? :D en hoe was dat shopping mall>? klinkt echt heeeeeel gaaf ben zo beniuewd

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Natasja

Actief sinds 18 Sept. 2012
Verslag gelezen: 734
Totaal aantal bezoekers 19447

Voorgaande reizen:

08 Januari 2014 - 05 Juli 2014

There i go again! To Nihon!

27 September 2012 - 10 December 2012

Nihon here i come!

Landen bezocht: